فریاد تالاسمی

برای حمایت از بیماران تالاسمی، مطالب علمی و اجتمایی

فریاد تالاسمی

برای حمایت از بیماران تالاسمی، مطالب علمی و اجتمایی

یادآوری و توصیه های خداوند به تو ...

بنده من خوب حواست را جمع کن !!!

aمن به تو قدرت فکر و اندیشه دادم.

aمن به تو قدرت اراده وعمل دادم .

aمن به تو قدرت دوست داشتن و عشق ورزیدن دادم .

aمن به تو قدرت خندیدن دادم.

aمن به تو قدرت آفریدن دادم.

aمن به تو قدرت تصمیم گیری و برنامه ریزی دادم .

 aمن به قدرت عبادت و نیایش ام را دادم .

aمن به تو قدرت انتخاب همه راه ها را دادم .

    بنده من،  من از ازینکه تو را در هیچ محدویتی قرار ندادم به خودم می بالم ، تو نهایت مخلوقات من هستی و بزرگترین معجزه ام ... تو یک موجود کامل با تمام امتیازات هستی .

    تو نماینده من بروی زمین هستی پس آنگونه باش من خواهم ...

    من تورا به شخصی تبدیل کردم که می تواند  خودرا در هر سختی و مشقت ، هر آب و هوائی  و در هر   وضیعت خوب و بد دیگر قرار دهد و تحمل همه شرایط ها را دارد.

   بنده من،  من وقتی که به تو قدرت انتخاب دادم با این هدیه ام به تو ، تورا از همه فرشتگانم نیز برتر نمودم . زیرا فرشتگانم از هرنوع آزادی وتصمیم گیری برخوردار نیستند . من به تو اجازه دادم مقصد خود را خودت انتخاب کنی ، و تو آزادی آن طور که ترجیح می دهی زندگی ات را بسازی ...

   چنانچه زمانی در محدویت و یا موقیعتی قرار  قرار گرفتی  بازهم بدان خدایت به تو ظلم نکرده، بلکه مسلحت تورا در نظر داشته است .

   اگر روزی بیمار شدی  و از من سلامتی خواستی  به تو سلامتی را با اجری بزرگ باز می گردانم و اگر هم بنابر مسلحتی که فقط خودم می دانم از بازگرداندن سلامتی به تو تاخیر کردم و یا دریغ ورزیدم  بدان دعایت را رد نکرده ام به تو  چیزی بهتر از آنچه که خواستی (سلامتی و زندگی راحت و جاودانه در آخرت ) عنایت می کنم .

بنده من به نکات زیر توجه داشته باش بدان خدای تو با تو آنگونه معامله می کند که خودت دوست داری !!!

aبه جای تنفر ... عشق را انتخاب کن

aبجای غیبت ... تعریف و تمجید را انتخاب کن

aبجای عقب نشینی ... استقامت را انتخاب کن

aبجای گریه... خنده را انتخاب کن

aبجای ویرانی ... آبادی را انتخاب کن

aبجای نا امیدی ویاس  ... امید واری را انتخاب کن 

aبجای غم و غصه ... شادی را انتخاب کند

a  بجای بیماری ... سلامتی را انتخاب کن

aبجای مرگ...  زندگی را انتخاب کن

بنده من با یاد خدایت  همیشه خوش باش  بندان یاد من (الله ) آرامبخش دلت تو است

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد